شهرستان سربیشه در استان و کشور در حوزه گردشگری و صنایع دستی پیشرو است.

فرماندار سربیشه بر توجه و اهتمام ویژه مدیران مبنی بر رونق صنعت گردشگری در شهرستان سربیشه تاکید کرد.

محمدرضا لکزائی در جلسه بررسی احداث طرح گردشگری روستای امین‌آباد بخش مرکزی شهرستان اظهار داشت: شهرستان سربیشه یکی از شهرستان‌های پیشروی استان و حتی کشور در حوزه گردشگری و صنایع دستی است.

وی با بیان اینکه این شهرستان ظرفیت‌های بالقوه فراوانی در بخش گردشگری و صنایع دستی دارد، تصریح کرد: این ظرفیت‌های با معرفی و شناساندن به واقع از حالت بالقوه به بالفعل مبدل می‌شوند و زمینه کسب و کار، اشتغال و رونق اقتصادی را رقم خواهد زد‌.

فرماندار سربیشه ضمن تاکید بر اینکه مدیران اجرایی شهرستان به صنعت گردشگری توجه و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، گفت: صنعت مغفول مانده گردشگری با معرفی ظرفیت‌ها، جذب سرمایه‌گذار و استفاده از بسترهای مختلف باید بیش از پیش احیا و در جامعه به عنوان یک صنعت اقتصادی متبلور و متجلی شود.

لکزائی یادآور شد: سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان هیچگونه دغدغه‌ای نداشته باشند چرا که تمامی بستر و خدمات جهت حضور و فعالیت آنها در شهرستان فراهم است.

در ادامه جلسه موضوعات و موارد مختلف احداث طرح گردشگری روستای امین‌آباد با حضور مدیران اجرایی مربوطه و خود سرمایه‌گذار مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

درباره مدیر آوا

متن دلخواه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *