تصویب ۵۵۳ میلیارد تومان اعتبار از محل سند توسعه سربیشه

به گزارش آوا، فرماندار سربیشه، در جریان حضور تور رسانه‌ای در این شهرستان، بیان کرد: از سال گذشته تاکنون، از محل سند توسعه شهرستان بیش از ۵۵۳ میلیارد تومان برای ۷۳ پروژه مصوب شده است.
لکزایی، با بیان اینکه سال گذشته در سفر مدنی، معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر رییس جمهور، در روز نکوداشت سربیشه، ۲۰۰ میلیارد تومان در قالب سند توسعه به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است، افزود: این اعتبار در راستای اجرای طرح‌های هادی، تکمیل راه های روستایی تا پایان ۱۴۰۵، توسعه مشاغل روستایی، بهداشت و درمان هزینه خواهدشد.
وی، انعقاد تفاهم‌نامه‌ای در راستای احداث کشتارگاه طیور را از دیگر دستاوردهای روز نکوداشت سربیشه در سال گذشته دانست و گفت: این طرح نیازمند ۳۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بوده که برای ۶۰ نفر اشتغال ایجاد خواهدکرد.
فرماندار سربیشه، بیان کرد: صدور ۲۴ مجوز احداث گلخانه کوچک‌مقیاس از دیگر تفاهم‌نامه‌های روز نکوداشت سربیشه در سال گذشته بوده که تاکنون ۱۲ مورد احداث شده است؛ احداث اقامت‌گاه بوم‌گردی، احداث کارخانه پودر پرلیت و احداث کارگاه تولید دستکش کارگری از دیگر تفاهم‌نامه‌های روز نکوداشت سربیشه در سال گذشته است.

درباره مدیر آوا

متن دلخواه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *