فرماندار سربیشه دولت به شعار مردمی ایمان و اعتقاد دارد

اجرای ابرپروژه‌های زیربنایی در دولت سیزدهم/ دولت به شعار مردمی ایمان و اعتقاد دارد/ مشکلات حوزه شهری شهرستان سربیشه با اولویت پیگیری و مرتفع می‌شود

فرماندار سربیشه با اشاره به اینکه دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی ایران قوی کار خود را آغاز کرده است، ادامه داد: دولت و دولت‌مردان به این شعار اعتقاد دارند و بر اساس آن نیز تا کنون اقدامات شاخص و زیربنایی خوبی در سطح کشور، استان و شهرستان صورت گرفته است.

محمدرضا لکزائی شامگاه سوم اردیبهشت ماه در میز خدمت در محل مسجد امام جعفر صادق(ع) شهر سربیشه به منظور بررسی مشکلات اهالی سایت مسکن مهر ضمن گرامیداشت هفته سلامت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عملیات غرورآفرین وعده صادق اظهار داشت: عملیات غرورآفرین وعده صادق در حقیقت هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب، آمریکای جنایتکار و حامیان این رژیم جعلی را در هم شکست.

• وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی ایران قوی کار خود را آغاز کرده است، ادامه داد: دولت و دولت‌مردان به این شعار اعتقاد دارند و بر اساس آن نیز تا کنون اقدامات شاخص و زیربنایی خوبی در سطح کشور، استان و شهرستان صورت گرفته است.

• فرماندار سربیشه با بیان اینکه ابرپروژه‌هایی بر زمین مانده از قبیل انتقال آب از دریای عمان، راه‌آهن، خط انتقال گاز دشتک به نهبندان و … نمونه‌هایی از اقدامات زیربنایی دولت در این استان و شهرستان است، گفت: دولت مصمم بوده و است تا با همیاری و پای کار بودن مردم امورات را به پیش ببرد.

• لکزائی با بیان اینکه مشکلات و مطالبات حوزه خدمات شهری و … اهالی مسکن مهر شهر سربیشه مطالباتی به حق است، تصریح کرد: اعضای شورای اداری شهرستان نیز با برگزاری میز خدمت در این مسجد سعی می‌کنند تا مشکلات و مطالبات را پیگیری و رفع نمایند.

• وی در خصوص آسفالت معابر این منطقه از شهر سربیشه گفت: مقرر شده تا شهرداری سربیشه تمامی معابر و کوچه‌‌هایی که لوله‌گذاری آب در آنها انجام شده را با اولویت آسفالت کند.

• مقام عالی دولت در شهرستان اضافه کرد: جمع‌آوری سگ‌های ولگرد یکی از امورات مستمر شهرداری است که با جدیت و با توجه به تجمع این حیوانات در مسکن‌ مهر سربیشه، این مهم با اولویت و جدیدت بیشتر انجام خواهد شد.

• لکزائی افزود: شهرداری سربیشه مکلف و موظف شده تا در مباحث افزایش سطل‌های زباله، خدمات‌رسانی حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری(تاکسی زرد)، تامین و جانمایی وسایل بازی در محوطه مسجد و همکاری در صدور سند مالکیت واحدهای مسکونی این منطقه اقدامات لازم را انجام دهد.

• وی به عدم وجود دستگاه عابر بانک در این منطقه را اینطور پاسخ داد که امکان استقرار دستگاه عابربانک و خودپرداز در مسکن مهر سربیشه وجود ندارد اما برای سهولت در بحث امورات الکترونیکی و بانکی نظیر انتقال وجه، پرداخت قبوض و ‌… دستگاه کش‌لس(کیوسک غیر نقدی) نیز فراهم خواهد شد.

• فرماندار سربیشه نیز در خصوص مشکل صدور سند برای برخی از مالکان واحدهای مسکونی سایت مسکن مهر اظهار داشت: تمامی افرادی که با تعاونی تسویه حساب کردند می‌توانند ابتدا به شهرداری سپس به ادارات ذیربط از قبیل ثبت اسناد و املاک مراجعه کنند و آندسته افرادی که بنا به هر دلیل دسترسی به مدیر تعاونی ندارند می‌بایست طی جلسه بعدی در همین مسجد با حضور مدیر تعاونی حاضر باشند تا امورات مرتفع شود.

• لکزائی با اشاره به وجود مشکلات بهداشت محیط و بهداشت عمومی در این منطقه گفت: مدیران و مسئولان حوزه بهداشت و درمان شهرستان نیز پس از بررسی‌های لازم می‌بایست اقدامات لازم را انجام و گزارشات آن را ضمن ارائه با فرمانداری نیز به مردم نیز اعلام کنند.

• وی با اشاره به شعار سال جدید مبنی بر ” جهش تولید با مشارکت مردم” افزود: امورات مختلف جز با مشارکت مردم و پای کار آمدن آنها انجام نخواهد شد لذا نقش بی‌بدلیل مردم در تمامی صحنه‌ها بسیار موثر و تاثیرگذار است.

شایان ذکر است فرماندار سربیشه در راستای پیگیری و رفع مشکلات مردم بر آن شده تا دوشنبه شب‌ها با برپایی میز خدمت همراه با اعضای شورای اداری شهرستان در مساجد حاضر و به امورات مردم رسیدگی نماید.

درباره مدیر آوا

متن دلخواه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *