در گردهمایی گروه‌های جهادی بخش مرکزی مطرح شد

، دستیار فرماندار در امر مردمی‌سازی دولت ۲ اردیبهشت در این جلسه ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاس پاسداران و بیان‌ نقش‌آفرینی‌های سپاه از آغاز انقلاب تا کنون اظهار داشت: مجموعه مردمی سازی دولت در شهرستان تا کنون اموراتی از قبیل پیگیری و همکاری جهت ساماندهی گروه‌های جهادی ذیل قرارگاه های محلی ؛منطقه ای و پهنه ای به منظور هم افزایی بهتر از طریق بسیج سازندگی به عنوان متولی امر انجام داده است‌.

• محمدحسن حسینی ادامه داد: پیگیری تشکیل جلسات شورای عالی جهاد با ظرفیت مجموعه های مردمی، سمن ها، کانون های فعال، کنشگران فعال در حوزه کار مردمی و احصاء نظام مسائل و نیازهای منطقه توسط گروه‌های مردمی در قالب طرح شهریاران و فرم های ارسالی به دفتر مردمی‌سازی دولت در شهرستان در این مدت محقق شده است.
وی از اولویت‌دهی به پروژه‌ها با توجه به نظرات و پیشنهادات مردم و تایید دستگاه‌های اجرایی و همچنین پیگیری تامین اعتبار برای پروژه ها توسط نهادهای حاکمیتی و خیریه‌ها توسط مجموعه مردمی سازی دولت در شهرستان خبر داد.

• دستیار فرماندار سربیشه در امر مردمی‌سازی دولت افزود: پروژه‌های مشارکتی و سیر مراحل تامین اعتبار برای آنها تا کنون با پیگیری ما ۳۵ میلیارد تومان از طریق شورای عالی جهاد پیگیری و تفاهم‌نامه ۵ میلیاردی تومانی با خیریه‌های بزرگ تهران فعال در حوزه تخصصی آب با مدل واگذاری به گروه‌های مردمی طی این مدت منعقد شد.

• حسینی با اشاره به اینکه پیگیری و انجام تفاهم با دستگاه اجرایی جهت تامین ساختمان برای استفاده گروه‌های مردمی انجام شده است، تصریح کرد: دفتر کار جهت حضور دو خیریه تخصصی در حوزه آب خیریه کریمان و جمعیت امام رضایی‌ها در شهر سربیشه در دست پیگیری و راه‌اندازی می‌شود.

• وی بیان داشت: طرح‌های درآمدزا جهت خودکفایی گروه‌های جهادی و مردمی فعال در سطح شهرستان با کمک شورای عالی جهاد نیز در حال پیگیری و راه‌اندازی خواهد شد.

• دستیار فرماندار سربیشه در امر مردمی‌سازی دولت خاطرنشان کرد: سربیشه تنها شهرستان در خراسان جنوبی است که به عنوان منطقه هدف شورای عالی جهاد انتخاب شده و اعتبارات این نهاد جهت پیشرفت منطقه‌ای در اختیار گروه‌های مردمی قرار خواهد گرفت تا نسبت به حل مسائل و نیازهای منطقه کنشگری فعال داشته باشند.

درباره مدیر آوا

متن دلخواه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *