برگزاری «یادواره شهدای کربلای ۵» در روز نکوداشت سربیشه

فرماندار سربیشه، در جریان حضور تور رسانه‌ای در این شهرستان، از برگزاری روز نکوداشت سربیشه در ۲۶ دی‌ماه خبرداد و گفت: «گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، نشان دادن نکات بالقوه شهرستان به جامعه به ویژه سرمایه‌گذاران و معرفی دستاوردهای دولت در راستای امیدآفرینی از جمله اهداف برگزاری این مراسم بوده و زنگ نکوداشت روز سربیشه، در مدارس هر سه بخش نواخته خواهدشد».
لکزایی، با بیان اینکه طی ۲۳ دی ماه برنامه‌هایی در قالب موضوعات فرهنگی و اجتماعی در درح برگزار می‌شود، افزود: «یادواره شهدای کربلای ۵ در روز ۲۶ دی ماه با حضور حاج حسین یکتا، عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار در مهدیه سربیشه برگزار خواهدشد».
وی، افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت، معدن، گردشگری، فرهنگ و هنر را از دیگر برنامه‌های ۲۶ دی ماه دانست و بیان کرد: «برگزاری جشنواره غذای سنتی_محلی و تجلیل از قهرمانان تولید بخش کشاورزی با حضور دکتر خاوازی، قائم مقام و معاون وزارت جهاد کشاورزی از برنامه‌های ۲۷ دی ماه است».
لک‌زایی، اظهار کرد: «قرائت دعای ندبه با حضور مداح کشوری، میزبانی از برنامه دیدار صدا و سیما، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های مود، اجرای برنامه فرهنگی و اجتماعی در قالب جشن از جمله برنامه‌های روز ۲۹ دی ماه بوده که در مود برگزار خواهدشد».
🌐 منبع : ۷۲۴پرس

درباره مدیر آوا

متن دلخواه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *