مشکلی در خصوص اقلام اساسی در شب عید و ایام‌تعطیلات نداریم

فرماندار سربیشه گفت: با توزیع هدفمند و صحیح اقلام و کالاهای اساسی و تنظیم بازار و میوه شب عید ، این شهرستان هیچ مشکلی در ایام نوروز و تعطیلات در این زمینه نخواهد داشت.

محمدرضا لکزائی ظهر امروز ۲۸ اسفندماه در حاشیه بازدید و کشت مشترک با دادستان و سایر مدیران مربوطه از واحدهای صنفی شهر سربیشه اظهار داشت: ۱۱ تن میوه شب عید شامل سیب زرد و قرمز و پرتقال وارد بازار شهرستان شده و بصورت تنظیم بازار و با قیمت مصوب به مردم عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: میوه شب عید شهرستان خوشبختانه تامین و تاکنون کمبودی گزارش نشده و چنانچه نیاز بیشتری بود از مرکز استان تامین خواهد شد.

فرماندار سربیشه با بیان اینکه در اسفندماه بیش از ۱۰ تن مرغ منجمد و ۸.۵ تن شکر تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شده است، گفت: برای رفاه حال مردم و تنظیم بازار نیز در همین ماه جاری ۳.۲ تن گوشت قرمز و یک تن خرمای رطب تنظیم بازار در سطح شهرستان توزیع گردید.

لکزایی بر نظارت و پایش مستمر قیمت‌ها و موارد بهداشتی بازار شهرستان تاکید کرد: در سال آینده تیم گشت مشترک اصناف شهرستان به صورت جدی‌تر و کاربردی‌تر به فعالیت خود ادامه خواهند داد این تیم متشکل از نماینده دادستان، صمت، جهادکشاورزی و … خواهد بود.

درباره مدیر آوا

متن دلخواه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *