اصحاب رسانه نقش انکارناپذیری در معرفی شهرستان سربیشه دارند

فرماندار سربیشه از اصحاب رسانه به عنوان قشری موثر در راستای معرفی شهرستان و ظرفیت‌ها و استعدادهای آن یاد کرد.

محمدرضا لکزائی عصر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت روز شهرستان سربیشه اظهار داشت: خبرنگاران طلایه‌دار جبهه‌ آگاهی‌بخشی و چشم بینای مردم هستند.

وی ادامه داد: این قشر زحمتکش همواره با ایثارگری و صداقت مطالبات مردم را پیگیری و به اطلاع مسؤولان می رسانند.

فرماندار سربیشه با مهم دانستن جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب، افزود: نقش و عملکرد خبرنگاران در اطلاع‌رسانی مصداق عینی جهاد تبیین است که باید بیش از پیش اقدامات و دستاوردهای انقلاب و دولت مردمی به اطلاع مردم برسانند و برنامه‌های روز شهرستان نیز در همین راستا و امید آفرینی در جامعه این دیار است.

لکزائی به انتخابات پیش رو در اسفندماه امسال هم اشاره کرد و گفت: امید آفرینی و رضایت‌مندی عمومی سبب می‌شود مردم در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از پیشنهادات و نظرات اقشار مختلف مردم و اصحاب فرهنگ و رسانه شهرستان و توان داخلی شهرستان برنامه‌های متنوع و مختلفی نظیر یادواره شهدای کربلای ۵ که روز شهرستان بخاطر آن بزرگواران است، تور سانه‌ای، جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی، جشنواره غذاهای محلی، همایش قهرمانان تولید، معرفی ظرفیت‌های معدنی، کشاورزی، طبیعی، گردشگری و تاریخی و دهها برنامه دیگر برای این روز تدوین شده است.

درباره مدیر آوا

متن دلخواه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *