ثبت بیش از ۹۷۰ ایده و اقدام مردم‌پایه در سامانه شهریاران

فرماندار سربیشه گفت: شهرستان سربیشه رتبه برتر کشور و مقام نخست خراسان جنوبی در ثبت ایده و اقدام در طرح ملی شهریاران را کسب کرد.

محمدرضا لکزائی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شعار، محور و رویکرد اصلی دولت سیزدهم “دولت مردمی ایران قوی” است، اظهار داشت: دولت آیت‌الله رییسی و دولت‌مردان به این محور و رویکرد ایمان و اعتقاد دارند.

وی با بیان اینکه دولت مردمی سیزدهم مشارکت و همیاری مردم در تمامی سطوح، تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها را با جدیت دنبال می‌کند، ادامه داد: طرح ملی شهریاران یکی از برنا‌مه‌های مردمی‌سازی دولت محسوب می‌شود.

فرماندار سربیشه با اشاره به اینکه شهریاران طرحی برای حل مشکلات شهر و روستا می‌باشد، تصریح کرد: شهریاران نخستین گام عملیاتی دولت در حوزه مردمی‌سازی است.

لکزایی در خصوص هدف برنامه شهریاران افزود: شناسایی، الگوگیری، هم‌افزایی و حمایت از طرح‌های دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حاکمیتی و جریانات فعال مردمی به منظور تحقق اولین گام عملیاتی دولت در حوزه مردمی‌سازی برنامه شهریاران طراحی و عملیاتی شده است.

وی بیان داشت: باید از مردم شریف، کنشگران فعال اجتماعی، گروههای مردمی و جهادی، شورا و دهیاران، شهرداران و مسئولان ادارات سطح شهرستان تشکر و قدردانی کرد که با حضور فعال و موثر خود در طرح ملی شهریاران و ثبت بیش از ۹۷۰ ایده و اقدام مردم‌پایه در سامانه شهریاران که شهرستان سربیشه را به عنوان رتبه اول استانی و برتر کشوری در ثبت ایده و اقدام مطرح کردند.

مقام عالی دولت در شهرستان سربیشه گفت: از چند روز گذشته برنامه پایش و بررسی ایده‌ها و اقدامات در سطح ملی با حضور کارشناسان خبره در این موضوع آغاز شده و قطعا ایده‌ها و اقدامات برتر پس از بررسی در سطح ملی در مسیر اجرا حمایت و تقدیر خواهد شد.

لکزائی یاداور شد: از آنجایی که مردمی‌سازی یکی از شعارهای اصلی دولت مردمی آیت‌الله رئیسی می‌باشد و اعتقاد اینجانب مشارکت دادن مردم و صاحبان خرد در تمام شئون مردمی‌سازی (تصمیم سازی، تصمیم گیری و اجرا ) می‌باشد علاوه بر سطح ملی در سطح شهرستانی نیز پس از بررسی و اولویت بندی از ایده‌های شما بزرگواران در مسیر اجرا توسط مجموعه مسئولان دولت و نهادهای حاکمیتی حمایت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات برتر علاوه بر الگونمایی مورد تقدیر نیز قرار خواهد گرفت

#ایرانِ_در_میدان 🇮🇷
____________________________
برای یاری عشق ز شهریاران باش
🤝 برای ایران، در میدان باشیم
خبری در راه است…👇

🔗لینک کانال شهریاران سربیشه در ایتا : 👇
https://eitaa.com/shahriaran_sarbisheh

🔗لینک گروه شهریاران سربیشه در ایتا : 👇
https://eitaa.com/joinchat/3193045613C84fe65daac

درباره مدیر آوا

متن دلخواه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *