فرماندار شهرستان سربیشه: حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام از بالاترین ظرفیت ‌های شهرستان سربیشه است

به گزارش خبرگزاری آوای سربیشه ؛ محمدرضا لکزایی در جلسه دیدار دست‌اندرکاران مراسم نکوداشت روز شهرستان سربیشه با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: این شهرستان چهل و یک هزار نفر جمعیت دارد که ۷۰ درصد آنها در روستاها ساکن بوده و روستانشین هستند. وی با بیان اینکه شهرستان سربیشه ۲۵۰ پارچه روستا و آبادی دارد، تصریح کرد: از این تعداد ۱۸۰ روستا بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارند.

فرماندار سربیشه به وجود سه پدر علم و مشاهیر و مفاخر فراوانی در دیار ایمان و اندیشه اشاره کرد و گفت: معادن غنی و بالقوه، ظررفیت‌های کشاورزی، مرز و … از پتانسیل‌های شهرستان بشمار می‌روند.

لکزایی با اشاره به اینکه تنها پایانه رسمی استان در ماهیرود و مرز این شهرستان قرار دارد، تصریح کرد: مرزنشینان غیور و شجاع ما با ماندگاری در مرز به واقع امنیت شهرستان، استان و کشور را تأمین می‌کنند.

وی در ادامه از آیت‌الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان خواست تا ایشان و حتی سایر مسئولان ارشد فرهنگی کشور نگاه ویژه‌ تر و وسیع‌تری به این شهرستان مرزی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و معضلات فرهنگی داشته باشند.

به گفته وی؛ ضرورت دارد در راستای روحانی مستقر در روستاها، اعزام‌ مبلغ و سایر امورات فرهنگی نگاه‌ها به این شهرستان ویژه‌تر باشد.

فرماندار سربیشه به مراسم نکوداشت روز شهرستان اشاره کرد و گفت: گرامیداشت یاد و نام شهدا، امید آفرینی، ایجاد نشاط اجتماعی و معرفی قابلیت‌ها مهم‌ترین اهداف ما از برگزاری روز شهرستان است.

لکزایی با تأکید بر اینکه امسال محوریت برنامه‌ها با مردم و استفاده از ظرفیت های عظیم مردمی است، تصریح کرد: بحمدالله اقشار مختلف مردم، گروه‌های جهادی و مرجع و مدیران اجرایی پای کار آمده و مصمم در اجرای برنامه‌های روز شهرستان هستند که در هر سه بخش مرکزی، مود و درح برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای این برنامه‌ها سبب ایجاد امید و امیدآفرینی در جامعه خواهد شد، خاطرنشان کرد: حضور مستمر و همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف نظام و انقلاب یکی از بالاترین ظرفیت ‌های شهرستان سربیشه است.

به گفته وی؛ در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال نیز مردم دیار ایمان و اندیشه بار دیگر همانند قبل ولایت ‌مداری، در صحنه بودن و انقلابی بودن خود را با مشارکت حداکثری اعلام خواهند کرد.

درباره مدیر آوا

متن دلخواه نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *